Måste bättra mig!!

Jag måste bli bättre på att komma ihåg att uppdatera bloggen haha. Men jag gör ju inget intressant om dagarna tyvärr så det finns knappt något att skriva om. Nu har vi bott i detta underbara hus i sen i juni och vi trivs riktigt bra här.

Jag och Fridolf går mest hemma och jag plockar och städar lite i taget då ryggen fortfarande inte är helt 100. Fridolf han släpar runt på sin nallen och försöker döda den mest hela tiden. Idag har jag städat av lite i badrummet och försökt fixa lite där inne men det finns fortfarande 2 katronger som jag inte kan lyfta och tömma (dom får älsklingen ta när han kommer hem). ska väl kanske ta och fortsätta med övervåningen sen och dammtorka och fixa lite så att det blir rent och fint igen :), inte för att det är speciellt skitigt eller så men det är ju mycket mysigare när det luktar rent och fräscht.

Nästa vecka på onsdag så ska jag på möte med nya jobbet och få träffa arbetsledaren till kunden jag ska jobba med. Det ska bli riktigt trevligt och sen under helgen där så ska jag få träffa kunden och föräldrarna och se hur det känns där :). Det känner riktigt bra och jag hoppas att vi alla kommer klicka och att dom vill att jag ska börja där :). Så håll tummarna för mig nu. börjar bli riktigt rastlös av att gå hemma. Jag vill komma ut och träffa folk och jobba och känna mig behövd.

Och detta med bilder och sånt på renoveringen tar lite längre tid tyvärr, då vi inte börjat renovera än. Det enda vi ska göra iofs är att måla vitt i vardagsrummet, måla vitt i min walkin closet och sovrummet ska få 3 gråa väggar. Så det får tyvärr vänta lite då vi inte haft så mycket tid till allt.

Nä nu ska jag sätta igång med städningen igen, tog bara en paus för att skriva lite här och uppdatera.

Ha det gött allihopa som läser denna blogg 🙂

Lämna en kommentar